Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Research Bulletin (Cadernos de Investigação) of the Master in E-Business
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Announcements
Current
Archives
Search
Register
Login
Submissions
Home
/
Archives
/
Vol. 1 (2021): Students' articles from the 2021 edition of the Master on E-Business
Vol. 1 (2021): Students' articles from the 2021 edition of the Master on E-Business
Editorial
(Only Portuguese version available)
DOI:
https://doi.org/10.56002/ceos.0023_cimne_1_1
Published:
2023-12-22
Literature Review/State-of-the art Articles
Distance Learning in Higher Education during the COVID-19 pandemic: A Systematic Literature Review
Jerónimo Paiva, António Abreu, Eusébio Costa
pdf
The impact of COVID-19 on digital transformation of the bicycle industry in Portugal: A literature review
Bárbara São Martinho, Ana Azevedo, Mariana Malta
pdf
The influence of digital strategy on private label performance
Filipa Veiga, Pedro Mendonça
pdf (Português (Portugal))
Impacts of eCommerce on Environmental Sustainability
Inês Dias, Agostinho Sousa Pinto
pdf (Português (Portugal))
Impact of personalization in e-commerce
Mónica Amorim, José Luís Reis, Luís Silva Rodrigues
pdf (Português (Portugal))
Big data success factors in e-commerce: a narrative literature review
João Barbosa, António Carvalho, Célia Gonçalves
pdf (Português (Portugal))
Os eventos digitais e os fatores motivacionais nos seus participantes: Uma revisão narrativa
Tatiana Silva, Pedro Mendonça
pdf (Português (Portugal))
Seleção de CMS para desenvolvimento de Website com Loja Online e Marketplace integrados para a Junta de Freguesia de Gião, Vila do Conde
Catarina Carvalho, Mariana Curado Malta
pdf (Português (Portugal))
Avaliação de lojas online segundo as 7 variáveis do UX
Alexandre Regado, Agostinho Sousa Pinto
pdf (Português (Portugal))
Revisão da literatura sobre o potencial da transformação digital para a valorização do modelo cooperativo enquanto organização participada e aberta
Rita Costa, Mariana Curado Malta, Ana Azevedo
pdf (Português (Portugal))
Data protection in e-business: the role of Artificial Intelligence
Ana Sofia Oliveira, Célia Talma Martins de Pinho Valente Oliveira Gonçalves, Henrique Curado
pdf (Português (Portugal))
Analysis of the Main Factors that Influence Consumer Behavior when Making a Purchase Decision
Literature review
Cláudia Rocha, Eusébio Costa, Agostinho Pinto
pdf (Português (Portugal))
Filtering as a differentiating element in e-commerce platformss
Literature review
Ana Francisca Pereira, Rodrigues Reis, Luís Silva Rodrigues
pdf (Português (Portugal))
O impacto da inteligência artificial no customer jouney
Simone Moura, José Luís Reis, Luís SIlva
pdf (Português (Portugal))
Influência da Realidade Aumentada na Decisão de Compra dos Consumidores
Sara Silva, António Abreu, Ana Paula Teixeira
pdf (Português (Portugal))
Experiência de compra online de bens de luxo
Maria Clara Cristóvão, Inês Veiga Pereira
pdf (Português (Portugal))
The online shopping experience and the image of luxury brands
Ricardo Oliveira, Inês Veiga Pereira
pdf (Português (Portugal))
Innovation and e-commerce business models triggered by the pandemic: a narrative literature review
Diana Rocha, José Agostinho Sousa Pinto, Cristina Guimarães
pdf (Português (Portugal))
Blockchain technology: a reality for the digital business world
Ana Melo, António Abreu, Ana Paula Afonso
pdf (Português (Portugal))
A inteligência Artificial e o Negócio Eletrónico - Uma visão geral
Cláudia Costa
pdf (Português (Portugal))
O impacto do Brand Equity na confiança de um utilizador de e-commerce
Francisco Moreira, Inês Veiga Pereira
pdf (Português (Portugal))
Desenvolvimento Loja Online para Editoras Edições P. PORTO
Hugo Correia, Mariana Curado Malta
pdf (Português (Portugal))
General Purpose Articles
FinTechs em Portugal segundo o ponto de vista de várias gerações
Gisela Monteiro, José
pdf (Português (Portugal))
Make a Submission
Make a Submission
Language
Português (Portugal)
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians